Sammanfattning av några veckor ....

Ja det får bli en sammanfattning av några veckor. Har haft inflammation i högra handen och då främst i pekfingret, långfingret och tummen. Så det har inte blivit så mycket gjort. Det mesta har min händige make hjälpt mig med. Som matlagning, smöra några mackor m.m. 
Så nu har jag varit hos en arbetsterapeut och påbörjat gympa för handen.

Så i söndags kände jag att det var dags att pröva och se vad mycket jag orkade med. Maken hjälpte mig blanda betong, för nu var det dags att gjuta i formerna som jag har penslat med latex. Han hjälpte mig även att fylla formarna.

Igår gjöt jag några strump-nissar. Blev riktigt nöjd med det resultater eftersom jag gjorde allt själ och handen orkade med allt.
 
 



♥ Take care out there ... ღ

1 kommentar:

Gisan sa...

Så mycket fint <3