Trädgårdsprojekt - portal

Denna portal gjorde maken och jag (2010) av ett staket som min svärfar hade svetsat ihop en gång i tiden. Det hade legat i många år bakom friggeboden. Satt och klurade hur jag skulle gå till väga och eftersom jag inte är någon hejare på det där med svetsning så blev det maken som gjorde den biten. Plus att jag ville staga upp den ordentligt när svets aggregatet ändå var framme. Så vi gjorde en förstärkning i de övre hörnen på portalen.
Idag klättrar kaprifolen så fint runt den.
Nu har jag öppnat en facebook -sida/grupp "Roliga Trädgårdsprojekt"
 
Kika in och gå med. Visa dina härliga trädgårds projekt och få ta del av andras ideér.
 
♥ Take care out there ... ღ

3 kommentarer:

Leena sa...

Så vacker portalen blev, passar perfekt där vid trappan. Det är kul med olika projekt och jag ska kolla på din grupp på facebook.
Ha det gott!

Anette sa...

Den är så tjusig så! Visst är det kul med trädgårdsprojekt och nåt ska jag nog få till i år också även om jag lovat mig själv att ta det lite lugnt.....Trevlig helg. /Anette

Veronica sa...

Vad roligt med en grupp på facebook! Där kommer jag gå med!
Din iris i fredagsinlägget är helt fantastisk!

Ha det gott!

//Veronica