Blommig fredag - Sommarens favoritbild

Det var länge sedan jag var med i blommig fredag. Kände att det var dags och pröva på detta igen.
Nu blev det inte så mycket fotograferande i min trädgård eftersom kameran var lite konstig och bilderna inte så bra. Men en bild från arkivet får väl hänga med.

 
En strand iris som jag drivit upp själv.
Men min största favorit bland blommor visar jag nästa vecka då det är "kärlek".
 
Kika in till Pilgrim "Bland rosor och bladlöss" för att se fler sommar favoritfoton.




♥ Take care out there ... ღ

5 kommentarer:

Gisan sa...

Ljuvliga sommarblommor :-)

Villrose sa...

Alltid stas med blomster man har alt opp selv :-)

Gunilla sa...

En riktigt fin iris .
Så vacker färg.

Trevlig Helg

Meta sa...

Igen sommar utan Irisar här hos mig.
Ha en in dag
kram Meta

Berit sa...

Irisar är såå fina, gillar både bladverket och blomman, din var superfin!!
Ha en underbar helg!!