Mitt i veckan inlägg ...

... eller varför inte lillördags inlägg. Ja ja ni får ta det som ni vill. För mig är det båda delarna mitt i veckan och även lillördag som man alltid sa förr.
Hur som helst sitter här och tömmer av lite sparade foton som jag känner inte behöver finnas i mitt fotoarkiv. Det blir liksom lite för mycket av vissa foton snart är det dags för nya och var gör man av alla foton som man vill spara, men känner att de tar för mycket plats var man än förvarar dem.
Telefonen tömmer jag med jämna mellanrum, men datorn där sparas all skit förlåt det är jag som en gång har tagit dem och det är jag som valt att spara de samma. Sedan är det ju svårt att sortera vad man ska slänga och inte slänga.
Lagt dem i en ny mapp som det står släng på och har jag inte använt dem till något så åker de ut.

Kan ju i och för sig lägga ut några här så har jag ju inte tagit dem förgäves.

Bohus fästning är alltid ett fint motiv att fotografera. (2009)
Dessa foton är från (2009)
Nedanför "Älvsborgsbron (2009)
Här ligger Ortindiefararen "Götheborg" för vinterförvaring. (2009)

♥ Take care out there ... ღ

 

Inga kommentarer: