Dagar och veckor som gått ...

Så var det ett tag sedan jag bloggade igen. Att det ska vara så svårt att komma till skott och göra ett inlägg. Jag kan ju inte skylla på trädgården heller för det har inte blivit så mycket gjort där heller. Ja vad ska jag då skylla på.
Upptagen med annat får det bli.


Hjälp maken med att vara ställningsbyggare är ju faktiskt något jag gjort och som varit viktigt för oss. Han (maken) ville måla gavlarna och det är ju inte det lättaste på vårt hus. I alla fall på söder sidan som vi sparat till sist där är det högt, lite för högt för mig att kliva upp och fixa. Benen blir som baken på en skallerorm skakar sönder och samman, lika illa är det för maken som biter ihop och kliver upp. 


Vi har även varit och hälsat på makens kusiner på deras lantställe i Småland. Alltid lika kul och träffas varit på Loppis som är ju ett måste när man är där.


Sedan blev det en tur upp till sköna Värmskog i Värmland och hälsa på min sida av släkten.

Dagarna går och blir till veckor här är en snabb sammanfattning av sommaren som har varit helt underbar med bad vilket inte händer hos mig i första taget.


Är Sveriges största badkruka. Salta bad och sötvatten bad har det faktiskt blivit och de har varit svalkande och skönt.

♥ Take care out there ... ღ

Inga kommentarer: