Tisdag 5 Mars ...

Ibland går dagarna så fort man hinner liksom inte med. Idag har jag klippt håret, ha ha ha det gör jag på mig själv och har gjort i flera år (sedan jag var 20-25 år) brukar säga att badrumsfrisören varit här på besök. Har en frisörutbildning i bagaget plus att jag är utbildad kock (kokerska hette det på den tiden).

 
Har klippt ned mina pelargoner och planterat små skott från dessa. Ska plantera om de som är kvar från tidigare år, men behöver tina en säck med jord som legat ute hela vintern.

Vädret idag har varit toppen fint solen har lyst upp min tillvaro hela dagen och det är +4,8 grader.


♥ Take care out there ... ღ

1 kommentar:

Veiken sa...

Hahaha! Här är en FD frisör som också klipper mig själv. Hoppade från det livet till förskolevärlden!
Vi lever billigt med skarp sax! :)