Fredags Vitsen

Det är långt mellan vitsarna, försöker komma ihåg att bjuda på en eller två.
Så håll tillgodo:...

En tjej släpade med sig kille hem från krogen en kväll. När de kommer innanför dörren föreslår hon att de ger sig på 69 an.
- "Vad i all värden är det frågar killen?.
Hon förklarar:
- "Jag har mitt huvud mellan dina ben, och du har ditt huvud mellan
mina."
Så även om han inte riktigt förstår går han med på det.
Efter en stund när de kommit på plats lägger tjejen av en jätteprutt.
- "Vad f-n ... var det för nåt frågar han"?.
- "Åh, ursäkta mig, låt oss försöka igen", svarar hon.
De ligger igen i ställningen och ännu en gång lägger hon av en prutt.
Killen reser sig upp och tar på sig sina kläder.
- "Vart ska du frågar hon"?
Killen svarar:
- "Inbilla dig inte att jag blir kvar och luktar på 67 till"
 
Okey vi tar en till ...
 
Tog av mig alla mina kläder och stod och tittade mig själv
i spegeln och tänkte på uttrycket:
" Min kropp är mitt tempel ".... men kunde endast tänka:
Vilket århundrade byggdes det ...?!
... VEM har gett dom bygglov för att bygga ut ...??
O vart FAN tog fastighetsskötaren vägen ...??!!
♥ Ha en bra fredag ... Take care out there ... ღ

1 kommentar:

Menageriet sa...

Ha Ha! Den första var skitrolig.
Inga dåliga betongprojekt Ni tillverkar och så snygga dom blev.
Så roligt att ha i trädgården sånt som man gjort själv. Har aldrig provat, men blir jättesugen när jag ser Era alster.
Önskar Dig en skön helg i solen på bänken! ♥