Svårt att avsluta sitt konto hos "Stayfriends"

Som många andra registrerade jag mig på "Stayfriends" för många år sedan och har därefter blivit bombaderad med diverse mail från dem.
Exempel: Känner du dessa personer eller gratulera honom/henne på dennes födelsedag.
Eller varför inte bli Guldmedlem för 169:- per månad bara för att läsa vad de skrivit på sin sida. Tack & lov blev jag inte Guldmedlem ...
Nej Tack!

Så nu efter många försök lyckades jag avregistrera mig, men det var super svårt att göra det.
Googlade och hittade en blogg som skrev hur man skulle gå tillväga.

Lägger ut adressen här om fler vill avregistrera sig.

Så nu hoppas jag att jag inte finns med där. Där är det ju värre än det är på Facebook för där har man en chans att välja vilka som ska se ens profil.
På Stayfrinds kan ju vem som helst gå in på ens profil och man kan inte välja själv vad man vill hålla dolt ellr öppet.



♥ Take care out there ... ღ

11 kommentarer:

Pialotta sa...

Jag hittar inte under Inställningar något om avreg där?

Baronessan sa...

Tack för tipset! Jag går aldrig in där längre och som du säger dräller det bara in en massa mail som man sen inte kan läsa för att man inte är guldmedlem. Det var jag ett tag men det hade jag inget för. Det är så många där som går in för att kolla men som inte lägger ut något själva. Nu ska jag ta bort mig. Glad fredag! :)

Gunilla sa...

Tur då att man aldrig gick med i den gruppen!

Hoppas du slipper framtida mail efter din avregistrering.

LottaM ..ღ sa...

Tack för era kommentarer
Pialotta,Baronessan och Gunilla
Pialotta det var rakarns så svårt att komma på hur man gjorde.
Pialotta, Hoppas Du fick svar på FB hur du skulle göra och att du lyckades.

Pennelina sa...

jag raderade mitt konto idag. känns riktigt bra!

kramar <3<3<3

Veiken sa...

Mitt Stay Friends ligger mycket vilande och jag raderar alla mail som kommer därifrån!

Sladdertackan sa...

Jag vet inte ens vad Stay Friends är? Håhåjaja ...

Veiken sa...

Tack för tipset! Nu går jag in och försöker bli av med dom! :)

Veiken sa...

Hahaha! Jag såg att jag kommenterat detta inlägget förut. Alzheimers light tror jag det kallas! :(

Anonym sa...

För tio år sedan gick jag med i Stayfriends men avregistrerade mig direkt efter några dagar. Trots det fortsätter Stayfriends att skicka mail till mig med uppmaningar att än den ene än den andra söker kontakt med mig (enligt rubriken), men jag raderar dom olästa. Förstår inte varför de hålle rpå så. Jag har ju aldrig visat mitt intresse under åren och är ju inte medlem! Vad kan man göra?
Karin

LottaM ..ღ sa...

TACK alla för era fina kommentarer.

Efter att jag raderade mitt konto hos "Stayfriends" så har jag inte/aldrig fått några mail från dem Tack och lov ...