OnsdagsTema - Underlagd

Hoppar väl på onsdagstema oxå när jag ändå är i farten.
Det temat bytte ansvarig utgivare förut så många gånger så jag hoppade av det.
RÄTTELSE: Fel av mig. Det tema jag satt och tänkte på var ordlösonsdag och inget annat.
Det har inte något med Birgitta som håller i OnsdagsTema.
Något med UNDERLAGD ska visas upp idag.


Svampen fick ligga på tidnings underlagd så duken inte skulle bli ful.
Kika på fler bidrag till temat klicka på länken  ONSDAGSTEMA

♥ Take care out there ... ღ

4 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Läckert - känner smaken från god stuvning :)
Vad menar du med byte av ansv. utgivare?
Jag har haft temat sedan begynnelsen.

Hanna sa...

Ingen dålig skörd, blir en massa mumsiga maträtter det där :0)

Musikanta sa...

Verkligen passande bild till rubriken underlagd - mer underlagd än tidningen går det väl knappt att tänka sig!
Ha en bra dag önskar
Ingrid

anemonen sa...

Ett gott val som jag gillar.