Aloe Vera Forever Living ...

... finns ju i många olika skepnader. Den jag fastnat för är Aloe Vera Forever Living inte bara för att dottern säljer dessa produkter utanför att jag var inbjuden till ett "homeparty" innan hon började.
Hur som helst, många av dessa produkter finns numera i mitt badrumsskåp.
Eftersom jag har problem med mina hälsenor titt som tätt, blev jag rekommenderad att använda något som heter "MSM Gel" på hälsenerna för att dämpa det onda. Trodde väl inte så mycket på detta först, men allt eftersom värken blev bara värre och värre så tar man till vad som helst.
Jag äter även inflamations hämande värk-tabletter för detta oxå.
Måste säga att det hjälpte mig toppen bra, snabb lindring av svullnad och värken släppte, lite stel i fästet till hälsenan men det blir jag alltid.

Maken som har ledgångs reumatism i sina knän använder även denna MSM Gel han oxå. Det blir verkligen bättre av den. Bättre än alla dessa salver och gel som finns på apoteken.




Här är lite av vad som finns i mitt badrumsskåp. Kan verkligen rekommendera alla deras produkter ALOE VERA FOREVER LIVING.
Kika in på deras sida så finns det en del att läsa om varje produkt.
Klika på LÄNKEN HÄR

♥ Take care out there ... ღ

För den som bor i Göteborg/Kungälv kan vända sig HIT

2 kommentarer:

Veiken sa...

Vilket sammanträffande. I går träffade jag en kompis som jag inte sett på länge och hon har börjat sälja aloe vera produkter.Jag har också en hälsena som spökar!
PS. Har du sett att det i min blogg står: Res med mig genom livet. Hos dig: On the journey through life.
Same,same but different! :) :)

Amanda sa...

Bättre produkter finns inte! Är även återförsäljare, och en nöjd sådan!