Fredags Vitsen

Så var det dags för fredags vitsen igen, här kommer en rolig-, tråkig-, snuskig-, barnslig-, historia av varierande kvalite. En del dåliga och en del bra, det beror på den som läser dem och dess humor.
Håll till godo ....

Ett gäng grabbar har planerat för en skoterresa... Två dar innan resan, meddelar Janne att hans fru sagt ifrån... Alla blir irriterade, men vad kan dom göra?

Men när polarna två dar senare anländer till stugan, har Janne checkat in, provkört en repa o tar nu tredje ölen... Killarna undrar förvånat hur detta är möjligt...

Jo, svarar Janne, igår kom frugan, i nytt genomskinligt nattlinne, drog in mig i sovrummet, där hon tänt dussintals ljus, spritt rosblad över golvet o lagt fram rep o handbojor på sängen!!! Hon bad mig sätta på henne handbojorna o binda fast henne i sängen... När jag gjort det viskade hon hest: "Gör vad du vill ..!"
- Och här är jag !!! Trevlig helg


 
När en man kom in på hotellet med en blåtira och en plastpåse med kläder och ville ha ett rum kunde inte hotellportieren låta bli att fråga.
-Vad har hänt?
-Jag hade duschat och stod o torkade könshåret med hårtork, då min fru kom in och frågade vad jag höll på med.

Då sa jag:
-Jag värmer din middag. Det var fel svar.



♥ Take care out there ... ღ

1 kommentar:

anemonen sa...

Tack för roliga historier som gav mig ett gott skratt.