Dagens agenda

Idag har jag förutsatt mig att plantera min stjärnmagnolia som stått lite på undantag i trädgården. Upptäckte den härom dagen, tänk vad man köper på sig och ställer undan med förutsättning jag tar den sedan så kommer det alltid något annat emellan. Men nu är den på plats, hoppas att det inte var försent med planteringen. Nu står den så fint på framsidan av huset.

Fixat en stor gryta med kalops (ca 2,5 kg) gott att ha färdig mat i frysen. Bara ta upp och värma på.
Bakat en "Västergyllen" ett recept jag fått av min mor och den blir super god. Lite vaniljsås till det så, gottigott gott ... .
"Västergyllen" är en typ av äpplekaka som man aldrig misslyckas med.
För den som vill ha receptet så finns det på min receptblogg One cup of.

♥ Take care out there ... ღ

Inga kommentarer: