Tiden rinner ifrån mig ...

Som sagt tiden rinner ifrån mig. Har ju pendlat mellan Göteborg och Karlstad otal gånger nu under våren och försommaren.
Den 8 juli (2012) gick min mor bort efter en tids sjukdom och sjukhusvistelse det känns det som om allt rasade samman fast vi alla visste att det skulle sluta så.
Tappade liksom lusten för att ta itu med trädgården så den står fortfarande kvar och där blir inget gjort från min sida maken kämpar på med gräsklippning och annat som ska göras.
Vet ju att bara allt är över så kommer väl även min lust tillbaka. "Tiden läker alla sår" så sant så.
Efter begravning och utrensning av mors lägenhet så tog maken och jag oss ned till Småland med lånad husvagn. Hälsade på hos makens kusiner som har sin sommarvistelse där. Med mycket avkoppling som kräftfiske, loppis, Öland och mycket annat kul.

Jo, glömde ju  JAG HAR BADAT 3 gånger och det vill inte säga lite när jag gör det. Största badkrukan som någonsin blivit född. Yngsta dottern sa "KORS I TAKET HAR DU BADAT". Då måste det har varit varmt i vattnet +23 grader så det var okey.



♥ Take care out there ... ღ

1 kommentar:

Jejje ♥ sa...

Tiden rusar iväg ... "tell me about it". Vet precis hur det är. Kul att läsa lite hos dig med. Vi vår väl se hur aktiv jag kommer att vara med bloggen men jag gör ett försök i alla fall. Kramar till dig! Dotradi