Rensar men inte ogräs ...

... nej idag tog jag ett nappa tag med min mors saker.
Att få sitta i lugn och ro och kika på det som jag tog hand om, och räddade från mina bröder som hade någon slags släng orgie. Allt skulle bort sa de två, medan jag sparar som en hamster och vill gå igenom det i lugn och ro.


Minnen från min barndom kommer i vågor när jag plockar i dukar, papper, foton, och annat som jag tog med hem. Orkar väl inte riktigt med att slänga det ännu, bara sorterat eventuellt släng- och spara- högar.

Min barndomsgata

För övrigt är det ett strålande sommar väder njuter med en kopp förmiddags kaffe ute på altanen.

♥ Take care out there ... ღ

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har oxå sparat några kartonger med minnen från Mamma,det känns skönt att titta i dem o minnas, o man saknar att det går inte att ringa ...
Kram Gudrun.

LottaM ..ღ sa...

Ja, Gudrun önskar att man kunde ringa och rådfråga om diverse olösta saker som kommer allt eftersom ...