Så har tiden rusat iväg igen...

Har pendlat mellan Göteborg och Karlstad tur och retur eftersom mor ligger på sjukhus och vi vet inte hur långt hon har kvar. De gånger jag inte varit där har jag försökt fylla min tid i trädgården även om tankarna har varit hos min mor. Så är det här i livet "ups and downs". Maken har varit på resande fot, först bar det av till USA. Därefter midsommar firande i Värmland med släkt och vänner. Maken tillbaka på hemmaplan för vidare färd till Frankrike, medan jag stannade kvar för ev. vårdsamtal om mor som inte blev av. Hem med bussen, för att åtevända med bil dagen därpå. Men mor åtekom än en gång från andra sidan.
Projekterat i trädgården.
Målat pedistaler för utomhusbruk dessa har min svärfar smidat en gång i tiden.

Tagit bort rabatten och ordning ställt på annat sätt, här växte det så dåligt ändå så det var lika bra att stänga igen här.
Det var lite av vad som hänt här hos mig.


♥ Take care out there ... ღ

Inga kommentarer: