Omplantering av lökar ...

Vissa fröer tar hur lång tid som helst på sig och det är förståligt. Men vad sägs om lökar som bara sätter super långa rötter och inte växer ett jota här är när jag satte lökarna och de har inte växt någonting sedan dess.
Tröttnade och planterade om den i en kruka som jag kan ha ute på altanen får se om det händer något mer nu då?
Allium - lökarna kommer som bara den de står i garaget men måste nog sätta ut dem.
Maken och jag drog igång med lite gjutning av krukor och trampstenar igår, så nu står de i garaget och bränner.


(P.S. Träningsvärk i mina ben så in i hoppsan. Efter att tränat idag på cykel 15 min., löpbandet 30 min. och crossen 16 min. D.S.)

OVER AND OUT ♥ Take care out there ... ღ

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

1 kommentar:

Pennelina sa...

Glad påsk :-D

Kramar <3<3<3<3