Totalt stopp ...

Ja, ibland blir det total stopp med både det ena och andra framför allt bloggandet. Fattar inte vart lusten har tagit vägen vardags skrivandet har upphört för mig.

Kan ju meddela att jag tränar tre gånger per vecka, går/halvspringer på löpbandet i 30 minuter, idag uteslöt jag roddmaskinen och hoppade på cykeln istället 20 minuters trampande.
(När jag satt där på cykeln kom jag att tänka på som tränar i TV-programmet "Biggest Loser" jag räknar mig INTE till den tungvikts klassen. Fattar nada hur man kan dra igång sådan hård träning så man nästan kolar av. För de som är med där får jag en uppfattning att de aldrig tränat på de senaste åren utan bara ätit och ingen motion alls (men JAG kan ju ha fel).)
Åter till min egen träning.
Efter cyklingen var det dags för "Mr CrossTrainer" en typ av gå- maskin och där gick jag mig fram i 15 minuter. Några liknar den med att åka skidor för man rör ju armarna samtidigt som man rör på benen. Kort förklaring av Mr Cross.
Vanligtvis så brukar jag hellre ge mig på roddmaskinen i 15 minuter än cykeln. Men har känt av ett knä så jag provade cykling idag istället. Är annars inte mycket för att sitta på cykeln när den står stilla.

Förövrigt så har jag kollat över min frösådd och den kommer så fint paprikorna är uppe med ca en centimerter, snart dags att skola om dem i större krukor.
Ja, det blev några rader ändå även om det inte blev ett ordentligt inlägg som jag känner det.


♥ Take care out there ... ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Gisan sa...

Tycker du är fantastisk med din träning. Du sporrar mig =) Kramar...

LottaM ..ღ sa...

Tack Gisan

Anette sa...

Vad du är duktigt som tränar så hårt! Jag ska försöka med jympa igen tänkte jag. Ska testa några gånger och se om ryggen håller. Roddmaskin är jag sugen på att testa också. Det verkar jobbigt och nyttigt. /Anette