Veckan som gick ...

Måndagsmorgon klockan 06.15 startade vi vår resa till Eskilstuna.
Maken skulle dit på jobb så det var en kombinations resa för vi skulle även åka till Stockholm på begravning av hans favorit moster som var på tisdagen.
Onsdag var det mer möten för maken innan vi skulle vända hem över.

Morgonsolens första strålar genom bilfönstret.


Utsikt från vårt hotellfönster med de sista solstrålarna så vacker lyser på Eskilstuna kyrka.

Själv passade jag på att kika runt i staden Eskilstuna, var in på "Myrorna" som låg bra till under min promenad där. Där hittade jag en nästa ny bok om pelargoner som givetvis fick följa med mig hem. Måste tillägga det var en toppen bra bok som jag kommer att få mycket användning av.


100 pelargoner och hur du sköter dem från frö eller stickling, skötselråd, tips, frågor och svar
av Susanna Rosén

OVER AND OUT ♥ Take care out there ... ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Gisan sa...

En resa med mycket blandat innehåll. Hoppas att det positiva ändå övervägde sorgen. Kramar...

LottaM ..ღ sa...

Gisan:
Det var en jätte fin begravning och det övriga var oxå av godo.

Pennelina sa...

Pelargoner... jag älskar pelargoner :-D

Fina bilder.

Kramar <3<3<3