Trädgårdsnörd eller ...

... man måste nog vara lite tokig när man varje år köper nya trädgårds- böcker visserligen är de på rea men ialla fall. Känner att jag BARA MÅSTE ha dem.
Bra ha böcker kan man ALDRIG få för mycket av.

En "Trädgårds kalender" som räcker i tre år ... underbart.


En om att gjuta i betong den hade jag inte "Inspirerande Betong"


och en om pioner den hade jag inte heller.

Så nu går jag i väntans tider på att de ska komma med posten.

♥ Take care out there ... ღ

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 kommentarer:

Gisan sa...

Jag förstår dina "behov" väldigt väl även om vi inte håller oss inom riktigt samma intresseområden. Här är det böcker om garn och pärlor som ibland bara måste införskaffas :-) Kramar...

LottaM ..ღ sa...

Gisan:
Det är ändå samma lust till att tillfredställa våra olika behov av pyssel.
Tack för din kommentar.

Pennelina sa...

Mmmmm... men det är härligt med inspiration :-D

Kramar <3<3<3<3

Gisan sa...

Jag kan känna din känsla genom din text :-)