Andra dagen 2012

Så är det andra dagen på nya året. "So far, so good" eller det kanske var lite väl tidigt att säga så.
Julen gick fort över och nyår likaså, men skönt att det återgår till det vardagen igen. Visst är det kul med festligheter men föredrar ändå vardagen bäst.
Avger ALDRIG några nyårs löften för någon, vill liksom ha dem lite för mig själv.
Ska försöka bli lite bättre på att blogga vilken jag varit otroligt dålig på en lång tid.
Tacksamhets lista...
1. att få vara frisk
2. att maken oxå får vara det, frisk
3. att våra barn och barnbarn få vara friska
4. att få komma ut i trädgården igen
5. att våren kommer i år oxå

Ja vad mer kan man vara tacksam över. Jo, det finns säkert mer men nöjer mig med dessa.

♥ Take care out there ... ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

anemonen sa...

Den listan är fin den så den tar jag till mig. För visst är det allra viktigast i livet och så goda relationer och mycket kärlek. God fortsättning och jag ser fram emot att du bloggar mera.Inger

anemonen sa...

Den listan är fin den så den tar jag till mig. För visst är det allra viktigast i livet och så goda relationer och mycket kärlek. God fortsättning och jag ser fram emot att du bloggar mera.Inger

Gisan sa...

Ja visst är det skönt när man kommer in i lite mer va´nlig lunk igen. Kramar...