Snart är det ett nytt ...




... ÅR som vi träder in i 2012.


2012 får smaka på det ett par gånger.
Ska väl inte ge mig på någon årskrönika utan det mesta finns dokumenterat här på bloggen.
Ordning ställandet av trädgården i ord och bild, resor även de i ord och bilder, och mycket annat jag pysslar med.
Nu startar vi alla upp ett nytt år med nya givar på både gott och ont.
Det gamla ut och det nya in.


För min del inleder vi ett besök till Stockholm på begravning av en moster till maken som gick bort dagarna innan jul.
Träningen fortsätter jag med även om jag gjort ett lite allt för långt uppehåll, efter resan till Teneriffa, julen och övriga helgdagar.


Fortsatt arbete i trädgården så fort det går, suget efter att dra igång är stort just nu. Gjuta lite nya krukor och andra trädgårdsprydnader ....

Gott Slut av Året som gick och GOTT NYTT önskar jag mina läsare.


OVER AND OUT ♥ Take care out there ... ღ

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

Pennelina sa...

Det samma till dig!

Nyårskramar från mig <3<3<3

anemonen sa...

Gott nytt år till dig.Kram Inger