Rengöring av diskmaskinen ...

... har jag nu prövat snart allt som går att använda i en diskmaskin för att få bort dålig lukt som orsakas av både fett och kalkavlagringar. Jag har googlat på snart allt men inget av det som jag provat har gett resultat. Har prövat ättiksprit, citronsyra, flytande galltvål men inget av detta har löst mina problem eller maskinens avlagringar av fett och kalk.Bilden lånad från länken nedan.
Inte förrän jag går och köper Finish Maskinrengöring läs på länken HÄR.
Nu har jag äntligen fått bort den dåliga lukt som kommer ut ur maskinen varje gång luckan öppnas och även då disken är ny diskad. Får se hur länge det håller. Är ju ingen vän av allt för starka medel som förstör vår natur men ibland måste man ta till lite hårdare tag.

OVER AND OUT ♥
Take care out there ... ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste göra det ungefär varannan månad,för vårat dåliga vatten,men det blir då bra.
Gudrun

LottaM ..ღ sa...

Gudrun:
Det hade jag ingen aaaannning om ... hi hi hi kram å hälsa fastighetsskötaren