Inget nytt från trädgård

För tillfället har det inte hänt något nytt vare sig ute i trädgården eller inne förutom att jag rensar på vinden och i källaren.
Vi (maken och jag) har hjälpt makens kusin från USA att rensa ur hennes lägenhet här i Sverige. Där fanns hur mycket som helst av gamla saker, kläder, möbler, porslin, mattor, lampor, böcker, och allt var efter hennes föräldrar som varit borta i X- antal år. Varför hon inte tagit tag i detta de gånger hon varit hemma vet jag inte och bryr mig inte heller.
Ringde Erikshjälpen så de kom och hämtade massor av saker. En del av sakerna kom med hem till oss för vi hittade mer i ett extra förråd.
Ja, ja en del spar på allt.
Så eftersom jag nu ändå ska ringa Erikshjälpen igen så passade jag på att rensa ur mina gömmor också. Här var det mest kläder, handdukar, udda porslin och leksaker efter våra barn som åker.

OVER AND OUT ♥ Take care out there ... ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

1 kommentar:

Menageriet sa...

Hej!
Javisst är det härligt att få rensa ibland. Själv tycker jag att jag rensar garderoben tätt som oftast, men ändå är det fullt. ;)
Så fina betongsaker Du har gjort! I år har det inte blivit något gjutet, men kanske nästa sommar?
Må så gott!