Gjuta i betong - pedistal

Berättade aldrig om det nya projektet av gjuta i betong. Hittade min gamla porslins pedistal som stått på vinden X-antal år. Sådana där "bra ha saker" som jag sparat för man vet aldrig om jag kommer att behöva den någon gång i framtiden. Nu blev det ett sådant tillfälle. Sagt och gjort.

Dessa fyllde jag med betong. I själva foten stoppade jag ned ett armerings järn.


Färdiga resultatet - rätt nöjd faktiskt.
Bonus är svamparna som jag gjutit tidigare och det lilla hjärtat som blev värmeljushållare.
Alla foton är klickbara till större storlek.

OVER AND OUT ♥ Take care out there ... ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Finfint! Vad duktig du är! Kram Jenny

LottaM ..ღ sa...

Tack Jenny, jag är super nöjd ...

Anonym sa...

Ärlite nyfiken på hur du har gjort svamparna :)
Hälsn. AnnaC