Gårdagen i ord och bild ...

Ja, så stundar en ny dag med nya givar, men för oss maken och mig vi fortsätter med att bygga vidare på muren i garagenedfarten. Skrollar NI nedåt så ser ni på ett ungefär hur det såg ut innan. Nu kommer här lite nyare foton på vårt murarbete.

Bilderna är klickbara till större storlek.
Mellan dessa två murar kommer det att planteras växter de sitter och väntar i mitt så kallade lilla (plant nursery).

Återkommer med fler foton så småningom ...

OVER AND OUT ... ♥ Take care out there ... ღ

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

Laurita Rahn sa...

Kan se det framför mig med växter. Kommer att bli kanon.
Var rädda om Er. Kram Laurita

Pennelina sa...

Se så häftigt! Passar inte här hos mig då, men där blir det helt perfekt :-D

Kramar från mig <3<3<3

Menageriet sa...

Jag beundrar Er verkligen som sliter och släpar med tomten!
Men jag kan tänka mig så snyggt det skall bli. Väntar med spänning på resultatet.
Ha det gott!