Vårstädningen fortskrider ...

Som jag skrev sist så blev det ingen fönsterputsning och inte idag heller. Utan fortsätter med att vår städa inomhus istället.
Badrummet är helt klart, sovrummet är oxå klart.

Vardagsrummen som är två, är oxå klara.

Köket är ju nytapeserat & målat så där behöver jag inte lägga ned så stort arbete. Vill ju ha det mesta färdigt inne, innan jag drar igån ute. Just nu känns det lite för kallt om näsan och händerna. Så bara det blir något varmare i luften så drar jag igång i trädgården för där finns det hur mycket som helst att fixa med.

Fortsättning på byggnationen av muren i garage nedfarten som ska anläggas och uteplatsen som ska fixas färdigt ... bara att tänka på detta så vill jag UT och börja NU...

♥ Take care out there ... ღ

2 kommentarer:

Petit Eyekiss sa...

jag tycker det låter härligt med vårstädning. Här blir det ingen sådan. Det planeras för stambyten, och då kommer vår lägenhet att vara ockuperad i 6 veckor. Känns inte som det är någon ide att städa förrän till Jul;-)
Ha en skön helg, och vänd näsan mot solen!
Elisabeth

anemonen sa...

Lyckliga dig för min vårstädning har plötsligt avstannat. Jag är så trött...pollen dessa pollen och den härda blåsten..men jag sätter igång snart igen. Ha de gott i ditt vårfräscha hem.