Varning för Förljare ....

Många av oss bloggare har ju personer som följer våra bloggar(Bloggintresserade/Följare). Ibland dyker det upp oväntandes personer som man inte har en aning om vilka de är och efter det väller det in kommentarer av allehanda slag beroende på vad man skriver om.

Efter att plockat bort denna man (Dave som ni ser på bilden) och bytt lösenord har jag inga skräpkommentarer längre.
Har sett honom på flera bloggar som jag kikar in på mellan varven.
Rekommenderar Er som har denna man i sin följare plocka bort honom.
Dave

Men tror oxå på vad man har för bloggrubrik som min egen "On the journey through life" på svenska "På resa genom livet" så får jag massa reklam om resor billiga hotell o.s.v. har inte haft några skräpkommentarer nu på flera veckor.


♥ Take care out there ... ღ

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

Pennelina sa...

Uff då! Låter inte trevligt...

Hoppas det blir bättre nu :-D

Kramar från mig <3<3<3

Lotta ..ღ sa...

Pennelina:
Det har blivit tomt på alla skräpkommentarer tack å lov. Får se hur länge det varar.

Mimmi sa...

Det är jätte jobbigt när det kommer in en sån person och förstör.
bra att du har fått bort honom och tack för tipset :)
kram :D