Träning på Gym ...

... Ja, det kunde varit jag i inlägget nedanför, men jag har INTE skaffat mig någon personlig tränare utan tränar på så gott det går och framför allt i min egen takt.

Har nu tränat några veckor på ett gym här i GBG (Göteborg) och det känns förträffligt bra.
Startar på cykel 10 min,

fortsätter i en roddmaskin 10 min,
och övergår till en crosstrainer 15 min,

sist avslutar jag med att gå på löpbandet i 20 min.

Take care out there ... ღ Lotta ...ღ

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Pennelina sa...

För många år sedan då jag var bonde och slagit sönder mitt ena knä så frågade en läkare om jag motionerade något????!

Jag är bonde, svarade jag - men han såg lika frågande ut i alla fall...

Kramar <3<3<3

LottaM ..ღ sa...

Tack Pennelina!
Ja du läkare vet väl inte så mycket om bodelivet hi hi hi ...
Må så gott