Julbelysningen ute ....

I visan sjunger man visseligen att "Julen varar ända fram till påska, men det är inte sant ...osv". Varar den fram till påsken eller inte?
Nej jag tror inte det men det finns många både grannar och andra som tycks tro det.
Så har vi Trettondag jul då åker julen ut (Knut dagen), men har sett så många som inte orkar eller vill plocka ned sin juldekoration på balkongräcken, i träden, altaner ja där de satte upp det till första advent.
Personligen tycker jag det är dags att montera ned dessa för nu är ju julen slut och våren börjar så smått göra sitt intåg. Nu är det nog många som tycker att jag är gnällig och att jag inte ska bry mig och jag håller med Er.
Men, men har lite svårt för det ändå ...

Ha en bra dag alla där ute ... Take care out there ... ღ Lotta ...ღ

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: