Vart tog jag vägen?

Av en slump kikar jag in på min blogg och undrade vart all inspiration tog vägen ... bortblåst ... försvunnen ... orden ... tankarna ... vad det var vet jag inte ... men borta blev de. Kan ju skylla på vardagsbestyren ... trädgården ...eller mycket att stå i ... NEJ bara att inse orden tog slut för ett tag. Får ta nya tag och komma igen.
Vet att jag hade en himla massa problem med min förra hårddisk, men det visade sig vara bredbandet och dess uppkoppling det var fel på. Får väl skylla på det.

Nu har jag ju en ny hårddisk och med den gamla så försvann alla foton mail-adresser och gud vet allt jag hade där.
Så jag gör väl ett nytt försök med min blogg, får se hur långt jag kommer.


Take care out there ... ღ LottaM ...ღ

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul,har saknat dina inlägg.

Anonym sa...

Ja,lite tokigt blev det i förra inslaget.glömde skriva vev det var ifrån.Gudrun Kram

LottaM ..ღ sa...

Tack Gudrun!
Ja, här har inte många ord blivit skrivna, men hoppas på snar bättring. Tack och hälsa fastighetsskötaren