Försäljning på "Blocket"

Har lite prylar ute till försäljning på "Blocket.se".
Har fått en massa respons på dessa saker. När man tar kontakt med de som visat intresse och skickat mail. Ringer upp och undrar om de fortfarande är intresserade.
-Jovisst, ge mig ett par minuter svarade den första så ringer jag upp, det har nu gått tre dagar. En stilla undran hur räknar vissa några minuter.

Nästa på min lista för jag hade faktiskt fått nästan tjugo mail.
-Jovisst, den personen var oxå intresserad han/hon skulle komma på fredag kväll efter jobbet, men har fortfarande inte dykt upp, hoppas inte det hänt något efter vägen.

Den tredje på listan ringde jag oxå upp.
-Jovisst jag är jätte intresserad + att personen ifråga berättar att de svarat på minst fem annonser, men aldrig blivit kontaktade av säljaren. De kom och tittade på varan blev jätte nöjda och jag likaså. Plus att jag blev ett par kronor rikare.
Undrar lite hur folk är funtade svarar man på en annons på något och visar intresse så antingen tackar man ja eller oxå nej. Hur enkelt som helst.

Ha nu en underbar dag där ute i världen ...
Take care out there ... ღ LottaM ...ღ

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

Pennelina sa...

Ja, man kan undra... Tur att det ordnade sig :-D

Kramar från Pennelina!

ormbunke sa...

Det finns kanske såna som ringer runt och verkar va intresserade men som kanske bara vill ha nån att prata med. En stilla undring från mig. Ha de gott. Anita