Dator krångel ...

Ja nu har jag haft lite väl mycket omkring mig så då har jag prioriterat det istället för bloggen, plus att det har varit bloggtorka ett tag eller skrivkramp kan man kalla det.
Inspirationen som bortblåst då datorn började krångla hoppas den håller ett tag till har inte råd med en ny just för tillfället.

Har gått på en introduktion i två veckor, av ett arbete som jag börjar på måndag och det är som coach på Curves, där jag går och tränar. Detta ser jag fram emot, många nya ansikten har svept förbi och många nya kommer jag att se.
Så här ser min nya arbetsplats ut...

Mycket att lära om vilka muskler som används i de olika maskinerna och hur man arbetar i maskinerna.
Visserligen har jag tränat detta under de år vi bodde i USA och nu när det kommit hit till Sverige och då framför allt Göteborg och Kungsbacka.
Det är mycket med teknik och framför allt att man gör rätt i maskinerna annars finns det risk för skador och det vill man ju inte.
Ska snart dra iväg på den sista introduktionsdagen.

Take care out there ... ღ LottaM ...ღ

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

4 kommentarer:

ormbunke sa...

Lycka till med det nya jobbet. Önskar dig en fin och skön midsommar. Anita

"Lillagul" sa...

Låter ju spännande med nytt jobb :)
Lycka till med det nya jobbet och Trevlig Midsommar !

Gun-britt sa...

jag önskar dig en trevlig Midsommar.

Anonym sa...

Grattis till jobbet,vad roligt trädgården kan ju vänta den springer ju inte iväg o skall aldrig bli klar då har man ju inga förväntningar kvar.Gudrun