Äntligen .... (inlägg 895)

Ja, äntligen får kommer jag in på datorn och kanske kan fullfölja ett inlägg utan att bli utkastad. har bara varit in på FB och skrivit innan jag blivit utslängd därifrån också. Dagarna går fort och blir till veckor.
Stenar är det jag sysslat med de senaste veckorna. Vi fortsätter att gräva i trädgården för att fixa ytterligare en mur och beställa material till den.
Norrsidan är det som åtgärdas här gräver vi fram för att anlägga en mur. Så mycket sten vi hittar det är otroligt. Här är en stenhög som jag samlat.

Här har jag fyllt med småstena intill husväggen. Först grävde jag upp cirka 30 cm djupt och fyllt med små sten som jag plockar allt eftersom vi gräver.

Här har vi ytterligare en stenhög som jag samlat, vill ju försöka få alla stenarna på ett ställe kanske jag kan få användning av den senare kring någon plantering.
Alla bilder är som vanligt klickbara till större storlek.

Take care out there ... ღ LottaM ...ღ

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: