Bloggens födelsedag ...

IDAG FYLLER MIN BLOGG TRE ÅR!!!
Först var jag väldigt tveksam till det här med bloggning, men så började jag så smått på expressen, men där var så mycket krångel med nedladdning av bilder eller foton. Några blev otrevliga och anklagade varandra för både det ena och det andra, så där slutade jag blogga.

Öppnade upp denna blogg idag för exakt TRE år sedan. Då satt jag i USA, bloggen var ett kul tidsfördriv och våra nära och kära hemma i Sverige kunde följa oss "over there" se hur vardagen flöt för mig som inte arbetade och inte behövde göra något trädgårds arbete för det hade vi mexikanare till, ingick liksom i hyresavtalet. Här kunde jag lägga ut foton från olika ställen vi besökte.
Det har bara travat på vecka ut och vecka in. Klickade mig vidare och vidare ut i cyberspace. Först lite tveksamt man vet ju inte riktigt var man hamnar. Började deltaga i olika foto-teman. Hittade andra bloggar som man fastnade för och ville följa. Det har bara varit positivt, och lite beroende har man blivit oxå. Vill ju se hur de man följer har det. ja, det var lite av varför jag började blogga och fortsatt med det.
Har gjort 892 inlägg med detta.
'
Take care out there ... ღ LottaM ...ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratti, grattis får man väl säga då. //SVEArike

ormbunke sa...

Grattis! Det är alltid roligt att följa din blogg. Ha de gott. Anita

Maria i Sennan sa...

Ja då får man Gratulera..Hipp Hipp Hurra..va du e bra...
Må så gått..Maria

Maria sa...

Grattis till de tre åren!
Det är jättekul att blogga och dela lite av det man gör med andra och samtidigt kunna följa andra trevliga och fina bloggar, som din här...
Ha en riktigt bra lördag!
Kram Maria

Pumita sa...

Grattis grattis! Medelålders för att vara en blogg. ;)