Träningen ...

...har gett resultat.
Efter två månaders träning har jag börjat se en ljusning. Har förändrat mina mått och minskat kring
bysten med 4,5 cm
midjan med 2,0 cm
mage med 9,0 cm
höften med 3,5 cm
låren med 4,0 cm
givetvis har jag minskat i vikten oxå. Detta efter bara två månader.
Curves finns över hela världen och är en träningskedja för enbart kvinnor.
På Curves tränar man i ett 30-minuterskoncept som kombinerar styrke- och konditionsträning i form av cirkelträning.
Lite foton från Curves i USA (tagna den 10/7 -2007)
klickbara foton
Take care out there ... ღ LottaM ...ღ

7 kommentarer:

Wickans värld sa...

Åh, det var inte illa!! Grattis!Måste också komma igång med lite träning!!

Maria sa...

Vad roligt att träningen har gett resultat!
Ha en fin kväll!
Kram Maria

Hero sa...

Bra jobbat! Tyvärr har jag haft ett litet uppehåll några veckor. För mycket jobb och en envis förkylning med ännu envisare hosta. men om ett par dagar är jag på gång igen...
Ha det så bra/Maria

"Lillagul" sa...

Kul att träningen börjar ge resultat !
Jag har också tänkt börja träna lite men dessa envisa förkylningar har satt käppar i hjulen :(
Det har visst öppnat ett gym/träningslokal för bara kvinnor i Halmstad också , men jag vet inte om det heter Curves ?
Tänkte gå ut på en promenad nu i alla fall = alltid en början :)

LottaM ..ღ sa...

Tack för Era kommentarer ...
Jo jag blir stolt själv över mina resultat. Oxå blir man extra sporrad att fortsätta

Anette sa...

Det där låter ju toppen! Hoppas det kommer hit. Grattis till din "måttminskning"! kram Anette

Pumita sa...

Duktigt jobbat! Jag skulle behöva en spark i ändan också. Hämtar inspiration hos dig. ;)