Torsdagsreflektion 13

Denna vecka har jag bara varit inriktad på att träna och ta igen det som jag inte gjort på två veckor.
Först (vecka 11) var jag upp till min mor i Karlstad en vecka,
därefter (vecka 12) var jag förkyld med halsont och feber. Men nu är jag "fit for fight" så därför har det blivit mycket träning. Promenerat har jag oxå gjort. Det har visat sig vara lite positivt för midjemåttet har minskat och likaså vikten, kan bara säga jiiiiipppi!!!!
Så om en stund bär det av med de övriga "kärringarna" till Blåkulla. Tillhör inte de där moderna "kärringarna" som kör med GPS utan tar mig dit på det gamla hederliga sättet karta och kompas att köra lite vilse tillhör, det är en del av det roliga med denna trip. Vi ses när vi hörs.
GLAD PÅSK bloggvänner och alla andra som jag känner.

klickbara foton
Här kan man se fler torsdags reflektioner
Take care out there ... ღ LottaM ...ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

8 kommentarer:

Gun-britt sa...

Jag önskar dig en Glad Påsk Kram

Anette sa...

Vill bara önska dig en GLAD PÅSK. Flyg försiktigt! /kram Anette

Erik "Semlan" sa...

Kul med en manlig påskkärring. Har aldrig prövat flygturen till Blåkulla, hoppas resan går bra och att du hittar. ;-) Ha en skön påsk!

sinneskatten sa...

Jag blir lite försenad men jag kommer i kväll!
Ha en skön tripp.

Helena sa...

GLAD PÅSK! :)

Wildhearts sa...

Visst är det skönt att vara ute och gå. Älskar den motionsformen. Glad Påsk!

Inger Maryissa sa...

Trist att du varit förkyld, men skönt att du mår bättre nu.
Oj...jag är visst sent ute för färden till Blåkulla...
skyndar mig nu till balkongen och svingar mig iväg på min nyputsade kvast ;-)
Hoppas du och alla andra är kvar :-)
Glad påsk till dig också

Pialotta sa...

Trevligt med tur till mamma och så en tripp till Blåkulla.. jag var inom en sväng med kvasten och tjatade med de andra kärringarna.. men då var du säkert och tog en rökpaus eller nåt;)
Klart vi kör på det gamla viset.. vi hade ju blåst i kvastarna idag;)
Vadderade kvasten, men det hjälpte föga.. ont som attan nu;)

Men du.. vill du så gå gärna med i min MusikOFotoAutomat.. alltid kul att digga loss till allas olika smak:) Du har hela veckan på dig..
Kul om vi blir fler.. förra veckan blev vi 23 st.. men nu är det Påsk så vem vet..
http://kafferasten.blogg.se

Gla Påsk till dig kram