Tema fredag - Djur

Vecka 15 - 2010,
Tema fredag igen veckorna går fort när man är lycklig sägs det. Denna vecka är det djur som ska fotas vilda eller tama, husdjur, varför inte gosedjur. Får väl göra ett djupdyk in i arkivet, för gå ut och fota djur nu mitt i natten vill jag inte, tror inte jag ser dem men de ser mig. Så får det bli. En liten ekorre som var i grannens trädgård och tjuva fröer hörde mig och snabbt iväg.

klickbart foto
Fler bidrag hittar Ni hos Carina/Sinneskatten.
Take care out there ... ღ LottaM ...ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

15 kommentarer:

foto CHIP sa...

Ja den lyckades du ta på bar gärning - vilken tur du hade :)
ha en skön helg!

Jah Hollis sa...

Ja, det syns att den har bråttom för att slippa vara med på bild. :-9

Marie sa...

Jag älskar "korrar". Finurliga och nyfikna, men jag är dock glad att jag inte är fågel med ägg i boet.

skogsfrun på dal sa...

Roligt att det finns ekorrar, trafiken är inte snäll mot dem;-)
Rolig bild i flykten.

Rantamor sa...

Hahahaha dom ekorrarna dom kan ge oss timmar av underhållning.
Där vi bodde förut hade vi föreställningar varje dag, och vi skrattade åt alla deras upptåg.
Men attans va fågelmat det gick åt.

Ha en bra fredag.

Pumita sa...

Ekorrar är riktigt snabba men du var ännu snabbare! Här passar uttrycket "bra fångat" perfekt. :)

Monica o Jacob sa...

Ja finurliga är dom när det gäller att komma åt mat,en massa underhållning har dom gett oss och hundarna ;-)
Ha en skön fredag;-)

tinasphotoblog sa...

Ekorrar är bara så söta.... Fint foto! :)

@nemonen sa...

Söta är de allt ekorrarna, men de är inte alltid lätta att fånga på bild.

Lissen sa...

Ekorrar är små fina djur att se, men dom kanske inte är så snälla med andra djur.
Ha det gott. Lissen

LottaM ..ღ sa...

TACKAR ALLA FÖR ERA KOMMENTARER PÅ TEMA FRDAG OCH ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG WEEKEND.

Kerstin sa...

Haha, den ser ut att vara på rövarstråt, bråttom har han. :)
Härligt fångat och fin bild på den lille frötjuven.
Ha en fin helg.

Maria sa...

Ekorrar är sååå söta!
Här var du snabb med avtryckarfingret och fick en bra bild på den lille rackaren!
Härlig bild!
Kram Maria

sinneskatten sa...

Ekorrar är inte ofta jag ser så snabba de är.
Fin bild!

Tinkerbell ... sa...

Du kan vara stolt som lyckades fånga den på bild ... har försökt och misslyckats varenda gång!!!