Fredags Vitsen


Varje fredag lägger jag ut en rolig-, tråkig-, snuskig-, barnslig-, historia av varierande kvalite. En del dåliga och en del bra. Det beror ju på betraktaren och vilken humor man har. Håll tillgodo...

Det tar 7 sek för maten att passera från munnen till magen.
En människas hårstrå kan hålla för 3 kg.
Längden av penis är tummens längd gånger tre.
Lårbenet är hårt som betong.
Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens.
Kvinnor blinkar två gånger mer än män.
Vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står.............
Kvinnan har läst hela den här texten.
Mannen tittar fortfarande på sin tumme...!

Vi tar en till fräckis idag.

Kyrpi skulle upp på fjället och räkna sina renar. När han kom upp till kåtan upptäckte han sin kollega Sampo stå med neddragna byxor bakom en vaja.
- Vo gör tu Sampo? frågade Kyrpi?
- Jo, je va te toktorn ikår o sa att je hatte sån värk. Tå sa toktorn att volta-ren pruka hjälpa!!!

Take care out there ... ღ LottaM ...ღ

5 kommentarer:

Ditt och Datt sa...

*Asgarv*
Tack för dom härliga vitsarna, nu har jag något roligt att tänka på i helgen!
Önskar Dig en skön helg!

Anonym sa...

Ha ha ha ... riktigt bra på min ära ...//SVEArike

"Lillagul" sa...

*ASG*
Nu kan man åka till jobbet med ett leende på läpparna :)
Trevlig helg !

Pialotta sa...

Härligt.. toppen.. men den första fick jag i mail igår:))
Vill inte du va med i min Musikjukebox tro.. du gillar väl musik?
Ha de fint Pialotta

Pennelina sa...

Ja du :-D

Kramar från Pennelina!