Fredags Vitsen

Fredags Vitsen - Dags för en rolig-, tråkig-, snuskig-, barnslig-, historia av varierande kvalite. En del dåliga och en del bra, det beror på den som läser dem...

Ibland när du gråter - ser ingen dina tårar
Ibland när du har ont - ser ingen att du har ont
Ibland när du har bekymmer - ser ingen att du har bekymmer
Ibland när du är lycklig - ser ingen att du ler
Men släpp en fis en enda gång och alla vet det!



Han sa: Använder du BH? Du har ju inget att stoppa i den.
Hon sa: Du använder ju byxor ... ... .

Han sa: Ska vi försöka ändra ställning ikväll ?
Hon sa: Det var en jättebra idé, du stryker och jag sitter i soffan och
sover!


På en vägg på damtoaletten . . "Min man följer efter mig överallt"
Skrivet precis under... "Det gör jag inte alls" ...

Varför är gifta kvinnor tyngre än singelkvinnor?
Singelkvinnor kommer hem, ser efter vad som är i kylen och går och
lägger sig!
Gifta kvinnor kommer hem, ser efter vad som är i sängen och går till
kylskåpet!

Mannen: Gud, varför gjorde du kvinnan så vacker?
Gud: För att du skulle älska henne
Mannen: Men, varför gjorde du henne så dum?
Gud: För att hon skulle kunna älska dig

Take care out there ... ღ LottaM ...ღ

Andra som bloggar med , , , , , - http://intressant.se/intressant

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, ha, ha... Tack för dessa.
Önskar dig en bra helg.
//SVEA

Petit Eyekiss sa...

Önskar jag kunde kopiera dessa. Dom var bra!
Elisabeth