Träning ...

Nu var det ett tag sedan jag var och tränade på Curves, men ibland infaller det saker som man inte rår över. Förra vecka var jag och hälsade på hos min gamla mor i Karlstad vilket var bestämt sedan långt tillbaka.Där drog jag på mig en sjuhelsikes förkylning med halsont så därför blir det ingen träning denna vecka heller. Det är ju rent förbannat enligt mig själv. Ja, ja ibland blir det inte som man tänkt sig.

klickbara foton
Take care out there ... ღ LottaM ...ღ

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

Petit Eyekiss sa...

Livet har hela tiden överraskningar till oss. Du får promenera så länge.
sköt om dig väl, vårförkylningar brukar annars bli långvariga.
Elisabeth

Maria sa...

Usch vad tråkigt :(
Du får ta det lugnt och så hoppas vi att förkylningen försvinner fort fort...
Ha en fin kväll!
Kram Maria