Monday, monday, so good to Me ...

... Den låten sjöng "The Mamas & The Papas" någon gång på 60-talet.
Känner att förkylningen ger vika och mitt normala JAG återvänder sakta men säkert. Då kan jag återupp ta min träning på Curves, vilket ska bli riktigt skönt.
Ett enda litet problen återstår dock och det är ögonen. Men enligt de kunniga så ska de oxå bli bättre. Det kan ta från en till två månader innan det blir bra eller bättre.
Visst måste kanske byta ut mina glasögon och det gör jag gärna bara synen återvänder.
Idag är det äldsta dotterns födelsedag GRATTIS, GRATTIS till henne säger vi (maken & jag).

Take care out there ... ღ LottaM ...ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 kommentarer:

Maria sa...

Vad skönt att förkylningen börjar släppa sitt grepp om dig, och jag håller tummarna för dig angående dina ögon.
Ha en riktigt bra dag!
Kram Maria

Maria i Sennan sa...

Ja den biten kommer jag ihåg så väl..började nynna och kom ihåg alla roligheter den minde mej om..hoppas att allt kommer att ordna sej för dej..Maria

Gisan sa...

Jag håller tummarna för att synen ska återkomma helt och det snarast! Kramar...