Fredags Vitsen

Fredags Vitsen - Dags för en rolig-, tråkig-, snuskig-, barnslig-, historia av varierande kvalite. En del dåliga och en del bra, det beror på den som läser dem...

Snöstorm
Jerker och Martin råkade ut för en fruktansvärd snöstorm och tog sin tillflykt till en gård där det bodde en ensam, mycket vacker, kvinna.
Mitt i natten hörde Jerker hur Martin smög upp från sin säng och in i kvinnans rum.
Jerker nämnde ingenting om det förrän nio månader senare, när det kom ett rekommenderat brev till hans kontor. Han tog brevet med sig och gick in till sin kollega.
Kommer du ihåg den där natten när vi hamnade mitt i snöstormen och du smög ut från ditt rum och in till det där fruntimret? frågade han.
Ja, svarade Martin.
Du sa att du var jag, eller hur?
Ja, det gjorde jag faktiskt, svarade Martin oroligt.
Varför frågar du det?
Därför att hon har dött och jag har fått ärva hela gården och sju miljoner i kontanter!


Take care out there ... ღ LottaM ...ღ

Andra som bloggar med , , , , , - http://intressant.se/intressant

3 kommentarer:

Hedwig sa...

Den var bra !

Petit Eyekiss sa...

Det är fult att ljuga! men... ibland kan det vara positivt för de inblandade.
Hoppas solen lyser i helgen
Elisabeth

Maria sa...

Den var bra... Han som ljög där gjorde det nog aldrig mer igen :)
Ha de gott!
Kram Maria