Blogguppehåll

Eftersom jag inte har skaffat mobiluppkoppling så blir det ett blogguppehåll på en vecka reser till min mor i Karlstad, Värmland.
Yngsta dottern med sin lilla dotter och jag reser dit. Vi åker tåg som jag inte gjort på bra länge det ser jag fram emot. Givetvis har jag bjudit med "Mr Canon" på denna resa, för utan honom blir det inget kul.
På tisdag reser de vidare till Sälen på skidsemester med flera andra familjer. På lördag (20 mars) hämtar de upp mig (får hoppas de inte glömmer av det) och vi återvänder till Göteborg.

Om vädret tillåter så blir det väl en promenad till Mariebergsskogen.

klickbara foton
Take care out there ... ღ LottaM ...ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

6 kommentarer:

Solvarm sa...

Hej!

En skön vistelse i Karlstad önskar jag dej.

Solvarma kramar från Irene

Pennelina sa...

Hoppas att det blir lika fint väder som vi haft tills nu, då!

Kramar från Pennelina :-)

nika sa...

ha det gott!!!!

Gun-britt sa...

Skönt med lite semester.Kul att du ska till värmland.Vi har mycket snö.
Ha en bra dag.

Njut i din trädgård sa...

Vad roligt att hitta hit! Trevlig resa, nu ska jag läsa lite här hos dig!

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar