Våren är på G

Den lilla sol som tittade fram igår var härligt. Vet nu att det finns ett liv där ute trots allt. Har glömt kvar några kvistar kinesisk kärleksört på vår altan och nu när jag var dit ut för att rensa upp där ute. Vad skådar mitt (norra) öga, jo de stackars kvistarna har överlevt snö och kyla. Nu har de till och börjar gro. Var ju tungen in och hämta kameran för att föreviga dessa små frächa skott.



klickbara foton
Take care out there ... ღ LottaM ...ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

5 kommentarer:

Pumita sa...

Tack för dessa hoppingivande bilder! :)

Kvinnotankar sa...

Vilken enorm livskraft det finns i vissa växter medan andra inte tål något. Precis som med oss människor :D
Hej igen förresten, nu var det längesedan jag var här! Ska försöka hålla igång bloggen nu o uppdatera lite oftare. Hoppas solen skiner på Er

ormbunke sa...

Ja nu får man nog kolla krukorna i uterummet hur mycket som överlevt. Har ingen värme där så där har ju varit minusgrader. Ha en bra lördagskväll. Anita

Wildhearts sa...

Det ser ut som om det finns hopp om livet. Har jag tur har kanske något överlevt hemma hos mig också.

Maria sa...

Vad underbart att få upptäcka detta, då vet vi att det finns liv även efter denna bistra vinter. Härliga bilder som gör mig sååå glad :))
Ha en riktigt fin söndag!
Kram Maria