Träning ...

Ja nu är träningen gjord för denna gång skönt för kroppen.
Eftersom det inte var så många där passade jag på att ta några foton. För de flesta av oss vill kanske inte ställa upp på foton i sitt anletes svett.


klickbara foton
Det hela ska ta 30 minuter och man går runt tre varv i de olika maskinerna. Perfekt träning tycker jag. Sista fotot är på maskinen där man strechar.
Det startade i Kungsbacka och har utökats till Kyrkbytorget och i sommar kommer det att öppnas ett i V:Frölunda. Nu finns de över hela landet.

här står det i deras lilla broschyr Citat :
" Curves är ett roligt 30-minuters träningsprogram för kvinnor, med support hela vägen. Vi kombinerar konditions- och styrketräningen för att nå bäst resultat för dig. Den enkla anledningen till att fler än 4 miljoner kvinnor tränar på Curves är att det fungerar."

Take care out there ... ღ LottaM ...ღ

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 kommentarer:

Marie Höglund sa...

Fräscht och ljust där du tränar :-) Jag var också och svettades i dag. Lär nog kännas i morr´n ;-).

Petit Eyekiss sa...

Ser så fint ut, som en skönhetssalong, om man bortser från maskinerna. I "mitt förra liv"
hade jag en egen träningsmaskin i källarplanet. Nu gör Fibromyalgin att jag måste vara utan sådana saker. Promenader och styrdans är vad jag klarar av.
Elisabeth

Maria sa...

Ser väldigt fräscht och fint ut där du tränar. Tänk om det kunde öppna ett sånt ställe här där jag bor. Tror detta skulle passa mig ganska så bra...
Ha en riktigt bra dag!
Kram Maria

Krister sa...

Vad roligt att ni gillar Curves! Maria var bor du ngnstans? Kanske att det är ett Curves på väg att öppna där?

Anonym sa...

Jag tycker du ska söka om det finns ett Curvesgym där du bor! Jag har tränat sedan oktober förra året och gör det fortfarande med glatt sinne och en sundare kropp som resultat! Detta beslut att börja på Curves (bor i Södertälje) är det bästa jag gjort i träningsväg! Så prova om du får chans! Eftersom det är ett internationellt gym kan du kanske även träna om du åker på en semesterresa utomlands! Kolla curves hemsida! Lycka till!

annaericsson sa...

Vad kostar det att träna på Curves?