Tränat ...

Nu har jag äntligen hittat ett rätt så nyöppnat "Curves" vilket var det bästa stället som jag tränade på då jag bodde i USA.
Det finns i närheten av där jag bor. De startade upp det i Kungsbacka först för ca 2 - 3 år sedan, och nu finns de på Kyrkbytorget, plus att de öppnar ett i Frölunda någon gång i augusti.
Har varit där och mätt och vägt in mig, och första träningspasset gick av stapeln idag. Känns så skönt att ha kommit igång med lite träning. Lite öm här och där så det märks att man slarvat med träningen. Det är bara sommartid man tränar ordentligt och då genom att gräva i sin trädgård.
Lite foton från Curves i Allentown, USA ...

klickbara foton
Take care out there ... ღ LottaM ...ღ

2 kommentarer:

Britten sa...

Hej igen!
Förstår att Du tar fel på dag när Du tränat på dom där grejorna.
Ville bara tala om att Mio har valt själv att vara inomhus. Ibland jamar han, mest sent på kvällen, och vill ut och när jag släpper ut honom så dröjer det inte så länge innan han ska in igen.
Har ju en katt till och hon går inte ut alls sen vi flyttade!
Nu har dom ju kattlåda inne och det är väl lättare att krafsa i den än ute i snön, men jag tycker också att det är märkligt att dom inte ville vara ute, med tanke på att där vi bodde förut, inte ville vara inne. Men det kanske blir lättare när det blir barmark? Hoppas jag i alla fall, för kattlådor är det ju bara en massa jobb med!
Det blev ett långt svar, men det får gå, hoppas jag?
Ha det bra!

Maria sa...

Det du har börjat med det behöver jag också börja med. Eftersom jag känner att min rygg börjar bli sämre igen, måste jag ta mig själv i kragen och börja träna. Men jag är lat... Alldeles för lat... Det krävs väl ett rejält ryggskott igen för att jag ska komma igång...
Men duktiga du som kommit igång!
Ha det gott!
Kram Maria