Tema fredag - Stolthet

Vecka 7 - 2010,
Gick in på länksidan "Synonymer.se"
stolthet
värdighet, självaktning, hederskänsla, prestige; högfärd, högmod; prydnad, attraktion, glädjeämne ...

klickbart foto
Tänk så mycket man kan känna stolthet över sina barn, barnbarn, maken, trädgården, ja listan kan bli lång som helst.

Men väljer något som jag kan känna stolthet över det är när besökarna skriver en liten kommentar behövs bara ett HEJ eller något annat. Det är det lilla, lilla som man uppskattar. Har halkat in på en ny väg med träning och annat kul, bilden får symolisera detta.
NU ska jag ut och skotta snö ...

Titta på fler bidrag HÄR
Take care out there ... ღ LottaM ...ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

14 kommentarer:

Monica sa...

Ja visst finns det mycket att vara stolt över,och en kommentar sitter aldrig fel;-)

Marie-Louise sa...

Samma väg som jag kanske, fin bild och du bör vara stolt. Ha en bra dag.

Mikabella sa...

Visst är det så! jag är väldigt stolt över att folk läser det jagskriver och att de uppskattar bilderna jag visar. Behovet att bli bekräftad är något man föds med och det upphör inte fören man dör.

Kram på dig och jag önskar en god, glad och härlig start på helgen.

Maria sa...

Så är det och visst känner du ibland en xtra stolthet över någons kommentar. Sträck på dig och var stolt över din fina blogg!:):)
Ha en bra dag!

Anette sa...

Visst är det kul med kommentar, korta som långa!
Duktig är du som kommit igång så bra med träningen.
Jag har bestämt mig för att låta blir jympapassen tills efter sommaren. Känner ju fortfarande av ryggen emellanåt om jag gör något dumt. När jag var på massage tidigare i veckan, så tyckte han att det var bra om jag höll i gång med promenader och det gör jag ju!
/Anette

skogsfrun på dal sa...

Vägen leder alltid någonstans och ibland kommer det någon på den... här kom jag med en kommentar så du blir ännu stoltare;-)

Kjell E sa...

Här har du en som har tittat in ocg även förstår din stolthet.

Rantamor sa...

Ja som du skriver vi har så mycket att vara stolta över. Ett lätt tema. Har nog samma tankar som du, och håller helt med dig om att man blir så glad av kommentarer. Känner en stolthet att någon bryr sig, och att man kanske kan beröra någon med en tanke eller bara en tokighet.

Ha en riktig bra helg.

Marie Höglund sa...

Vilken fin tolkning Lotta. Önskar dig en bra helg.

Veronica sa...

Å, du har så RÄTT!!!!Kram på dig och jag önskar härlig helg!!!!!

Petit Eyekiss sa...

Visst är det skönt att ha något att vara stolt över, fast jag hittade inget i mitt arkiv som passade. Jo ,jag är stolt över mina tavlor, och att jag överhuvudtaget lärt mig själv att hantera en dator och en kamera.
Skulle som du vara stolt om jag kom igång med lite motion, men så länge det är så mycket snö och halt får det vänta.Tids nog blir det många och långa vårpromenader.
Ha det så skönt!
Elisabeth

NinaVästerplana sa...

Jo, nog är det så alltid ;-))
O du har all anledning o vara stolt över alla dina vänliga kommentarer hos andra...
Ha´t himla gôrgôtt
Nina

Hedwig sa...

Kul att titta in hos dig då och då. Den lilla haitorien i inlägget ovan är lagom snuskig, men kul. Tack för att du skapar intressanta inlägg varje gång.

Kvasthilda sa...

Träning är nåt man kan vara stolt över. Om man som jag inte kan komma igång!
Skön bild.