Söndagens dagbokskludderier....

Har precis skicka iväg maken till USA på jobb resa (07.00).
Här är tyst och tomt, ätit min frukost ensam. Vissa gånger är det bara skönt att få rå sig själv inga om, men och måsten, bara jag själv och ingen annan. Denna morgon var inget kul utan hade gärna haft hans sällskap. Men det var nog för att han själv inte riktigt kände för att resa iväg.
Lite foton från sommaren 2009 när vi flög från Newark och hem efter en två veckors tur i USA.
Första fotot är på Newarks flygplats. Andra fotot är över Manhattan.
Tredje fotot även det över Manhattan och Hudsonfloden. Sista fotot även det över Manhattan men långt, långt upp.

Alla foton är klickbara bättre i större storlek.
Sitter och väntar på äldsta dottern och hennes familj ska komma och hämta mig.
Ska åka iväg med den till simskolan där största barnbarnet går. Ska bli kul. Det har även utlovats lunch på stan och det ser jag fram emot.

Återkommer med både bilder och ord ... later.
Take care out there ... ღ LottaM ...ღ
Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

5 kommentarer:

Maria i Sennan sa...

Att drömma sej bakåt en stund..ganska skönt..ha det..Maria

LottaM ..ღ sa...

Tack Maria;
Jo, det är intet för inte man längtar både bakåt och framåt. Framåt eftersom vi har en annan resa på gång.
LottaM

Petit Eyekiss sa...

Ibland kan det vara skönt med ensamheten, om den är självvald.
Du får ha en trevlig dag på stan,med dina nära och kära.
Elisabeth

Maria sa...

Hoppas du haft en fin och mysig dag tillsammans med barn och barnbarn!
Kram Maria

Ia-Maria sa...

Vilket äventyr - tycker jag i alla fall....