Lördags nöje...

Försöker göra en resumé av dagens händelser.
Gjorde ett "Rönnerdahl skutt" ur min säng. Maken var redan uppstigen. Åt frukost och gjorde oss iordning för att åka och handla. Hemkomna med alla varor var det dags för lite lunch + en kopp kaffe. Maken startade upp med att stryka sina skjortor och packa resväskan för jobb i USA. Själv läste jag tidningen, GT.
Vi bestämde oss för en prommenad i solen innan den försvann. När vi var på hemväg kom en av våra grannar och stannade till, bjöd in oss på en kopp valfri dryck av Cappecino, Espresso, Cafe Latte m.m de visade sig att han fyllde år. Han hade en sådan där dyrbar maskin som fixar olika sorters kaffe.

Nu till något helt annat. Facebook har ju bara blivit sämre och sämre med alla förändringar de gör. Inlägg som man gör där försvinner bara puxflux och en del vänner har oxå bara försvunnit, är nog otroligt dum eftersom jag fattar vad som händer. Nu har jag tröttnat, kommer nog att hålla mig till bloggen ett tag fram över.
Här lite foton från promenaden.


klickbara foton
Take care out there ... ღ LottaM ...ღ

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 kommentarer:

Hero sa...

Vackra vinterbilder! Har du haft sol idag? Det har det inte varit hos oss.Men snö har vi så det räcker till!
Ha det gott/Maria

ormbunke sa...

Solen har inte varit framme idag. Åkte ut till havet för att ta lite bilder men de blev bara grå och tråkiga.Hade hoppats på lite solstänk på isen.
Men vi blev bjudna på italiensk afton hos grannen i kväll så det lyste upp dagen i allafall. Ha en bra fortsatt helg. Anita

Petit Eyekiss sa...

Vinterbilderna är så vackra , även om man är less på snön nu.
Elisabeth

Maria sa...

Vackra vinterbilder du fick på er promenad!
Facebook där var jag med i tre dagar sedan lade jag ner det. Gillade det inte, tyckte det var en enda stor lekstuga.
Kram Maria

Ia-Maria sa...

Ett `Rönnerdahlskt skutt´ sa du....hmm....hmmm...kan inte erinra mig om att ha tagit på länge - vad sorgligt! Får gratulera dig för ditt skutt!!! Är själv lite less på Facebook.