BloggAward

Har fått en BloggAward från PetitEyekiss ... Jag niger och tackar



Känner mig hedrad, specielt utvald, man blir glad, det värmer ...
Men vet att det är många som bloggar och aldrig får någon award att lägga upp på sin blogg så därför sänder jag bara ut den på detta sätt ... ta den till Er och njut, alla som känner för det.
Jag är lite av en motståndare till Awards eftersom jag tycker att man inte ska peka ut någon speciel bloggare. Jag uppskattar mer en kommentar.
Så jag lägger inte upp den som ett skryt objekt.
TACK än en gång för Awarden.
ALLA är vi UNIKA ingen nämnd ingen glömd.
Ha en underbar dag alla där ute.


Skulle skriva sju saker om mig men gör inte det heller, räcker det inte att läsa i min profil.
Everything between my thumb and forefinger - allt mellan tummen och pekfingret -
Skytt i sina bästa år - skjuter skarpt med ord ibland -
Lagom rund -
Otroligt pratsjuk - Som gillar det mesta här i livet -
Fotografering -
Naturpromenader -
Ibland lite gnällig, men vem är inte det -
Vetgirig -
Saknar självkritik -
Everything soft fore my ears - allt som är mjukt för örat, örongodis -
Allt som är läsbart plöjer jag igenom -


Take care out there ...
ღ LottaM ...ღ


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: